Tuesday, December 21, 2010

[twitter update] 21.12.2010 hwangbo said, translation

hwangbo said:
예전에 집을나서다가 향수를 깨뜨렸었거든요그래서 바닦에있던 옷과 거실에는 유리가..윽!ㅠ 쓰레받기와 빗자루로 치웠죠 그랬더니 청소할때마다 좋은향기가 자꾸나는거예요 그땐 넘 짜증났는데 지금은 좋드라구여^^향기나는 청소도구생기면 좋겠네요
when i was leaving my house, i broke my perfume, so pieces of the glassess were on the living room and clothes which were on the floor.. heck! ㅠ cleaned with a broom and collected the waste. then, whenever cleaning, often smell good fragrance. at the time, i was frustrated but i like it ^^ i'd like to see the cleaning instrument with fragrance smell comes out

hwangbo twitted to kwonjak (sbs author):
@ 저는 어떤얘기를 하는 사람인가요?
@ What kind of person am I? or, what kinds of speaking am I?

kwonjak replied hwangbo:
@ 당신은 세상의 아름다움에 대한 아이디어를 얘기하는 사람이지요. ㅋㅋ
@ You usually speak about ideas of the beauty of the world. ㅋㅋ

source: hwangbo's twitter
credit: translation by justin
.

No comments:

Post a Comment