Sunday, January 16, 2011

[twitter update] 14.01.2011 to 15.01.2011 hwangbo and friends

 
@ 그냥 E채널에 더퀸 봐주세요~~ ㅋㅋㅋ
@ just please watch 'the Queen' in the E channel more~~ ㅋㅋㅋ
@ 니 아들 내가 데리고있다 5만원들고 서울역으로 와라
@  i have your son, so come to Seoul station with $50 (50,000 won)  
 
@ 누구아들인지 참 자알~생겼땅!! ㅋㅋㅋ
@ whose son is he? really cu~te (or hand~some)!! ㅋㅋㅋ
 *lol. jung sia was referring to her own son
 
@ @ 언니들~~고마웡 조시미가~~ 다엿트성공하면 무샤가장^^
@ @  sisters~~ thanks. Cho Si Mi ga~~ if she succeeds on diet, let's go musha^^
   
@ 너답다!!!나좀웃을께 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
@ looks like you!!! i want to some laugh ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
*boram was talking about jung sia's son

@ 웃지마
@ don't laugh
  
@ 과메기 언제 먹을껴~??
@ when do we eat Khamegi~??
@ 담주
@ next week

@ 수고하셨어요 하미모님들~^
@ trying hard. ha beautiful ladies~^
*hwangbo is taking about this picture
 
 
@ 자기소개에 방언 ㅋ 웃겼어여
@ local language when you introduce yourself ㅋ funny
@ 진짜 힘드신갑다 그 피곤함을알져 ..즐기면서하시고 신나게 놀날을위해 멋지게마무리! 홧팅 GOD BLESS U
@ (you) looks real tired and i know your tiredness.. enjoy while you work and to play for resting and finish well! fighting. GOD BLESS U
 
 
@ 난 성공
@ i am succeed
@ 진짜 신기한게뭔지알아여? 제가 중학교때 아빠한테 차려드린 메뉴랑 똑같아여 그것도 아주 똑같이 ㅋ햄에 칼집낸것까지 ㅋ17년이 지나도 변함없는 부애 ^^
@ do you know what is a real thing? it is the same thing that i prepared for my father a meal when i was in the middle school. it is the real same thing that the ham which i prepared hard cut with a knife ke even though passing for 17 years, unchangeable the love of the father and the daughter^^
 
 
@ 괜찮아 왼쪽인지 오른쪽인지 소이얼굴안보인다
@ it's all right. (i) cannot see Sohe's face either LT or RT

 
@ 다하고 날카로운부분만 실리콘하면되염~
@ after finishing it, you could do sharp areas with the only sylicon~
 
 
@ 제 마음에 스타십니다.
@ you're a star in my heart.
*well in my heart too!

@ 스타가 아니라서여..
@ i am nota star
*no, you are! lol ~

@ 조박사랑있다가~ 서울옴 삼청동 다시같이 콜이여
@ there is a Cho Park love~ came Seoul, Let's call again at Shamchun Dong
 
 
@ 그럽시다구..코올~!!^^*
@ ok.. call~!!^^*

@ 허닭시식
@ eating Heodak (Heo has a chicken commercial).

source: hwangbo's twitter
credit: translation by justin

No comments:

Post a Comment