Sunday, February 26, 2012

[twitter update] 19.01.2012 hwangbo at donation bazaar by compassion

ruri_ruda
"저기요~ 연예인님~ 사인 좀..." ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 
아놔 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
"excuse me ~ miss celebrity ~ may i have your signature..." ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 
give it well ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
dlsgudwltn
몸살따위 저리 가버리게 만드는 황보언니의 기부바자회 그곳으로 고고싱!!
천사에너자이져 황보혜정~~♥
몸살로 폐인이면서 득템 꺄오!!! 
바자회 즐거워 바자회 사랑해 보언니도 사랑해ㅋㅋ 
fever slowly went away together with hwangbo onnie at donation bazaar go go there!!
you are an angel hwangbo hye jung ~~♥
(although) fever and in pain (but) the accomplishment (income) is kyaa uu (good)!!!
bazaar is fun, i love bazar, onnie too i love you ㅋㅋ
dlsgudwltn
알릴테다 알릴테다 천사황보혜정 사실 전 지금 열때문에 정신없어요~~ㅋ 
alrilteda alrilteda angel hwangbo hye jung 
actually now with me at opening ceremony losing mind ~~ ㅋ

source: 2hjforest
credit: ruri_ruda and dlsgudwltn at twitter, translation by DoA
.

2 comments:

  1. pretty^^ miss her so badly. may be she's in hiatus preparing comeback???

    ReplyDelete
  2. i know. i hope our prediction will comes true.

    ReplyDelete